neděle 10. listopadu 2013

Návrat do procesu

Neděle, nejmíň sympatickej den v týdnu. Už od základky je ve mě zakořeněný pocit, že po každé neděli následuje pondělní utrpení ve školní lavici. Z podobného důvodu vlastně nemám rád ani srpen. Dneska ráno jsem se probudil někdy kolem jedné hodiny odpolední, upřímně doufám, že jsem alespoň minimálně eliminoval spánkový deficit, způsobený oslavou na počest dokončení rekonstrukce zkušebny. Hned po ránu jsem otevřel páteční dopis s účtem za telefon. Hmm, patnáct stovek, to to dneska zase skvěle začíná...
S rozhodnutím smazat dluhy jsem rozbil další prasátko, tento rok už asi páté a po páté tak oddálil zakoupení vysněných poslechových monitorů KRK VXT 6, co se dá dělat. Momentálně disponuji verzí KRK Rockit 6, hrají dobře, ale VXT je prostě VXT. Trochu to ve mě prohloubilo chuť dneska nic nedělat. Dokoukám film, dožvejkám oběd a pravděpodobně pustím další film. Pokud najdu dostatek odhodlání, šel bych si zaběhat. Trošku mě hlodá, že jsme v pátek nedotáhli tu kameru do konce, chtěl bych to už konečně mít z krku. Na druhou stranu je to dobře, alespoň není nikde videozáznam té džungle, ve kterou jsme zkušebnu v pátek v noci proměnili. Zavolám Mářímu, že bychom tam dneska večer zašli...

Žádné komentáře:

Okomentovat