čtvrtek 7. listopadu 2013

Vzhůru do Švédska

Přednášku jsem ve zdraví přežil, i když vstřebání všech informací ohledně VoIP telefonii a kódování hlasu mi zabere určitě nějaký čas. Pozření tolika energetických nápojů v tak krátkém časovém rozmezí mě donutilo urychleně navštívit fakultní toalety. Z přilehlé kabinky se ozývaly podezřelé pazvuky, raději jsem proto vyklidil prostor. Momentálně sedím opět v křesílku na chodbě a plánuji trasu do IKEI. Cestou musím ještě vyzvednou IP kameru, kterou odpoledne budeme instalovat do zkušebny. Zjišťuji, že to moc cestou nebude. Před týdnem mi zdechla navigace, pokud k tomu přičtu mé slabé zkušeností s řízením ve velkoměstech, čeká mě velmi zajímavý zážitek. 
Emeres, další z mála mých dobrých přátel, mi sestavil celkem obsáhlý seznam nákupu. Samozřejmě jsem ho zapomněl vytisknout a nemůžu si ani vzpomenout na který z mých mailů mi to poslal. Původně mi měla dělat doprovod a náhradu navigace jedna krásná blondýna, klasicky jí to do toho ale něco přišlo, proto jsem jí nahradil za ještě krásnějšího Luboše. Luboš sice rád a hojně nakupuje, ale nábytek ho nepřitahuje natolik, aby se mnou absolvoval celou tůru po obchodě, proto ho asi odložím v dětským koutku. Když o tom tak přemýšlím, možná raději u stánku s hotdogy...

Žádné komentáře:

Okomentovat