neděle 10. listopadu 2013

Noční proud myšlenek

Když tak nějak přemejšlim o tom, kolik jsem toho sem za poslední tři dny dokázal sesmolit, docházím k názoru, že bych se už opravdu po několikaměsíčním odkládání měl pustit do své bakalářské práce. Loni jsem si zkomponoval vlastní zadání na téma zpracování vokálních stop v softwarové postprodukci hudby. V praxi to znamená napsat plus mínus třicet stránek teorie týkající se akustiky, hudebních efektů, mixu, masteringu a naprogramovat VST plugin na nazvučení zpěvu, respektive repu. Momentálně jsem na tom prachbídně, tedy když to shrnu, mám asi tak dvanáct stránek textu z loňska, které mám ovšem v plánu od základu překopat a k tomu polovičatou aplikaci v Matlabu. Docent mě zabije...
Jsou opět dvě hodiny ráno, na jednom monitoru do tmy září obrovské logo TNT, na druhém běží v plné kráse Můj brácha má prima bráchu a na třetím píšu další kapitolu života. Pro jistotu dělám, že nevidím právě probíhající milostnou scénu mezi mlaďounkou Libuší Šafránkovou a Honzou Hrušínským a raději se snažím soustředit na to, abych tu nenasekal přespřílišné množství pravopisných chyb. A je v tom! Kráva blbá! Měla si dávat pozor! Když už jsme u filmů, včera jsem viděl druhej díl příšerek. Mike Wazowski opět nezklamal. Celých devadesát pět minut jsem se výborně bavil. Sebejistě dávám čtyři hvězdy na ČSFD a ejhle, vpravo nahoře na mě bliká nová zpráva. A dokonce ani není od administrátora. Poloholohlavý solidně vyhlížející padesátník mi vychvaluje můj filmový vkus, asi se chce skamarádit. Sorry homeboy, na chlapečky nejsem!
Právě probíhající hodina rozebírání a skládání zbraní, ze které je Pavelka uvolněn kvůli návštěvě ministra zemědělství, mi připomíná, že jsem včera zapomněl zabít Danielu. Zrovna jsem byl ve zkušebně a konečně rozběhal kameru, když světlo světa spatřila premiéra klipu Nekonečná hloupost. No to si snad už děláte prdel, ne? Zatímco jsem v Poličce byl svědkem páření paviánů, v Boskovicích hranice nevkusu dosáhla alarmujících hodnot. Celý klip lacině a povrchně tlačí na naivitu populace a snaží se posluchače odradit od slepé víry v reklamy. Hlubší analýzu si raději dovolím nechat na každém z Vás. S vysokou pravděpodobností by se totiž mohlo stát, že bych se za svoje názory stal obětí fanatického lynče od legie radikálních třináctiletých Fadrcových fanynek. Přesto, té Dádě to tam stejně děsně sluší...
Dneska a dokonce i včera jsem neposlal ani jednu esemesku. Big up, jsem zvědavej, jak dlouho mi to vydrží. Každopádně pokud nevydrží, účty za telefon mě velmi brzo přivedou na mizinu. Doufám, že už stačilo to, že za poslední tři měsíce mi zvládli třikrát chladně a bezcitně znásilnit rozpočet. Sakra, tu fintu s tou zlomenou rukou bychom měli někdy určitě vyzkoušet, dala by se tak při cestování po Evropě stopro ušetřit nějaká ta škvára. Supr plán na příští léto. Ministra zemědělství se nám stopnou asi nepodaří, ale za pokus to rozhodně stojí. Tři hodiny! Film za chvíli končí, měl bych to pomalu zabalit. Proč se mi jen nedaří zabrat?  

Žádné komentáře:

Okomentovat