úterý 19. listopadu 2013

Kapitola s ajronmenem

Právě jsem šlohl pončo dřevěnýmu indiánovi. Novej ajronmen je prostě špica. Chtěl jsem dneska začít s důkladnou přípravou na půlsemestrální zkouškou ze sítí na příští středu, ale když se mi teď do rukou dostala trojka ajronmena, nemohl jsem odolat a rozhodl se učení přesunout na zítřek. Společně s Melem Gibsnem, Clintem Eastwoodem a Tomem Hanksem, škatulkuji Roberta Downeyho juniora k nejlepším hercům všech dob. Kdo by nechtěl doma vlastnit arzenál jako Tony Stark? To mi připomíná, že bych si měl v nejbližších týdnech dodělat zbrojní průkaz. Troufám si tvrdit, že devítku, malorážku i brokovnici zvládnu rozebrat i ve spánku. Posledně jsem měl padesát osm zásahu z šedesáti ran, to už je celkem slušný. Takže ty umíš chrlit oheň, jo? Aha...
Dneska mě dokázal nasral enormní počet lidí. Kdybych je tu měl všechny vypsat, bylo by to na celou jednu kapitolu blogu, takže si to raději odpustím. Nechápu jen, jak můžeš klesnout na tak hlubokou úroveň, že jdeš škemrat peníze k člověku, kterej se tě pokusil před čtvrt rokem pást... Hohó, armáda blýskavejch ajronmenů ve vzduchu signalizuje blížící se epický závěr filmu. Už zbývá jen zachránit Gwyneth Paltrow z nesnází a nakopat prdel roztavenýmu Mandarínovi. Po dlouhé době balancuji při hodnocení mezi udělením čtyř nebo pěti hvězdiček na ČSFD. Přestože studovaní inženýři z Marvelu odvedli vynikající kus práce, k dokonalosti jim tentokrát krůček chybí. Každopádně vřele doporučuji pro odreagování, pokud jste byli zavření celý den ve studiu...           

Žádné komentáře:

Okomentovat