úterý 12. listopadu 2013

Večerní pozastavní

V první řadě bych chtěl poděkovat všem těm, co si dnes zakoupili tričko Časem přejde tě smích. Váš počet pomalu roste, proto jsme se s klukama rozhodli zveřejnit vaše fotografie v tričkách s klaunem na naší facebookovou fanpage. Mám za sebou poněkud hekticky zaplněný den a to se ještě narychlo musím naučit na zítřejší laboratoře ze sítí. K udělení zápočtu a tedy i k naději, že se ze mě koncem června příštího roku stane bakalář, mi stále zbývá získat celých osm bodů. Zítřejší čtyři bodíky by se mi proto velmi šikly, takže jen ve zkratce, žádné dlouhé vypisováni. 
Po trojité snídani a vypití hektolitru kafe jsem usedl za svými monitory ve studiu. Dnešní program byl dokončit osmý track z desky iRap. Nastartoval jsem Cubase a pustil se do práce. Uběhlo několik hodin a hle, nezní to vůbec špatně, spíš bych si troufl říct, že to zni velice dobře. Odesílám track ke korekcím k big brotherovi a mezitím šmejdím po kuchyni co bych sezobl k večeři. Nemám náladu ani čas se s něčím větším klohnit, proto hbitě šahám po toustereru. Z jednoho toustového chleba, hermelínu, a dvaceti deka vysočiny lze celkem snadno připravit přesně čtrnáct křupavě vyhlížejících toustů. Celé jsem to zalil jedním jogurtem a nyní se pomalu chystám započít dlouhý trávící cyklus nad otevřenými skripty... 

Žádné komentáře:

Okomentovat