čtvrtek 21. listopadu 2013

Ranní ruch

Zase pátek, šest ráno, po dlouhé noci plné nostalgických vzpomínek, nervózně přešlapuju na tramvajové zastávce, kdesi na periferii Brna. Řidič předchozí šaliny mě kretén dokázal pěkně po ránu nasrat, když mi těsně před nosem frnknul s úplně prázdnou tramvají. Po šestnácti minutách čekání se konečně přibližují světla. Nastoupil jsem do vagónu přeplněného lidmi s igelitkami, štípl lístek na šedesát minut a zařadil se mezi stojící cestující. Kde jsou ty časy, kdy jsem do školy chodil po propitých nocích každej den na jedenáctou s omluvenkou zaspal, a procházelo mi to, přičemž ostatní spolužáky paradoxně třídní nelítostně likvidoval, i když se zpozdili jen o pár minut. Mít nejlepší známky na škole hold mělo nějaké své výhody.
Na Fakultě Informačních Technologií na Vysokém Učení Technickém v Brně ovšem zapadám mezi těžkej průměr, takže pokud chci příští rok odpromovat, nezbývá mi nic jiného než se každej pátek plahočit probouzejícím se Brnem. Nasadil jsem kapuci, abych se alespoň symbolicky separoval od ostatních kolem, prdnul špunty do uší a vyměnil nezáživnou konverzaci dvou slečen vedle za novou Delikovu desku Sloboda. Letošní podzim představuje vyloženě žně pro fanoušky česko-slovenského hiphopu. Začalo to nenápadně s novými MAAT, přes Marpa, Resta, a Zverinu plynule pokračovalo k Radikálovi s Tafrobem a příští měsíc to celé bude završeno dlouho očekávanou deskou Kontrafaktů. Převážně kvůli precizní práci zvukových mistrů Ondry Žatkuliaka a Marka Šurina jsem vše důkladně naposlouchal a něco málo z toho i pořízením originálního nosiče podpořil.  
Dnešní téma přednášky? Zajištění kvality služeb. Celý rok se mi vyloženě stýskalo po všech těch typech front. Úvodní kecy ohledně půlsemestrální zkoušky nekompromisně střídají integrované a diferencované služby. Po Vaškovi se dnes už ani nesnažím pátrat. Pokouším se přestat zívat, ale nějak se mi to nedaří, ještěže do konce zbývá už jen pár minut. Pojedu vyreklamovat sluchátka, stavím se v bance hodit pár korun na účet a uvažuju, že bych se dneska nechal ošmikat. Večer je zas TNT session, dneska ale kategoricky odmítám pít. Sobotu, neděli, pondělí a úterý plánuju proležet ve skriptech, ze stejného důvodu budu i celou tu dobu offline...  

Žádné komentáře:

Okomentovat