úterý 12. listopadu 2013

Stavát a cvičit skautíci

Spanilé ráno v rytmech Dirty Dancing s nesmrtelným Patrickem Swayzem, budiž mu země lehká. Dneska toho mám spoustu na práci, bejby přece nebude sedět v koutě. Při pomyšlení, kolik jsem toho zase sežral k snídani, docházím k jednoznačnému východisku, že v sobě musím mít alespoň tři tasemnice. Nevím jak, ale během ranního googlení jsem se docvakal k fotce Keanu Reevese, bože, co se mu to stalo? V porovnání s tímto vorvaněm, který ještě před pár lety brázdil po vlnách Matrixu v roli Thomase Andersona, jsem na tom stále relativně dobře. Všude, kam se ve studiu podívám, se povalují trička Časem přejde tě smích. V případě, že by se neprodali, má alespoň celé TNT v následujících dvou stoletích v čem chodit. Súčást plánu!
Už je po poledni a stále mi padá hlava na stůl, jde se pro další kávu. Včera jsem se dozvěděl o svém novém, v pátek objeveném, nezměrném talentu. Pravděpodobně jsem jediný tvor na planetě Zemi, který zvládá zvracet a zároveň se u toho svíjet v záchvatech smíchu, tedy jediný za předpokladu, že opomeneme Squirtla z první řady Pokémonů. Zdaleka ale asi nejsem jediný, kdo v pátek v noci objevil svůj nový talent. Emeres, poté co vysunul dveře z pantů, se v domnění, že se jedná o létající koberec, snažil stylizovat do role Aladina a zapáleně hledal po celé zkušebně svou lampu s džinem. Bohužel našel jen láhev s vínem a hajtku, ale i tak se dokázal velmi kvalitně zabavit. Měl jsem dojem, že Jurský park 4 má jít do kin až v červnu příštího roku, ale z omylu mě vyvedl fakt, že premiéru jsme si odbili už z pátku na sobotu. Polička tedy po Karlových Varech v příštích letech s největší pravděpodobností přebere štafetu v pořádání filmových festivalů... 

Žádné komentáře:

Okomentovat